Ahad, 12 Jun 2011

Bertemu lagi

Assalammualaikum semua..

Maaf ye sudah sekian suzie x update blog suzie nie..rindu rasernyer kat kwn2 yang setia membaca blog suzie ni. mcm2 yg suzie nk cerita nie..misalnyer suzie menghadirkan diri suzie ke kelas make up yg di anjurkan oleh Beauty4U yg terletak di Sek 7 Shah Alam. seronok sgt. Mereka mengajar cara2 mencuci muka dan cara solekan    yg betul. Cara memcuci muka yg betul sebelum kita menyolekkan rakan kita. Urutan2 di muka yg membantu dalam peredaran darah dan cucian muka yg betul tidak akan merosakkan make up seseorang. Tidak kra la samaada kita menggunakan make up murah @ mahal. Yang penting, cuci muka dgn cara yang betul sebelum ber make up adalah perkara penting bg mengelakkan make up pecah.

Beauty4U menawarkan pelbagai kursus bg wanita2 yg ingin membuat home base bussines. Mmg sgt sesuai dah terlalu murah yuran yg dikenakan. Boleh dikatakan, harga yuran yg dikenakan seperti tidak berbaloi dgn tunjuk ajar yg diberikan..sgt menarik dan ilmu yg diberikan sgt berguna. Sijil juga merupakan sijil kemahiran MLVK Thp 1 dan 2.

Sampai disni dlu dr suzie, dan jika ader info yang terkini lg, suzie akan share dgn kwn2 dan pembaca semua. salam sayang dr suzie buat semua...muahhhhh3

Tiada ulasan:

Catat Ulasan