Rabu, 22 Jun 2011

Makanan gantian (food replacement)

Assalammualaikum wbt...

Ermmmmm...pernah x kwn-kwn semua terfikir untuk mendapatkan makanan gantian dari makanan yang tidak sihat kepada makanan yang sihat..rendah kalori dan sekaligus memberi tenaga kepada kita??? Pernah tak???
Kwn-kwn tahu tak..melalui pemakanan seharian kita yang tidak sihat itu, kita boleh mendapat bermacam-macam penyakit cthnya obesiti, alahan kulit, kencing manis, darah tinggi, jantung, buah pinggang dsb. Takut tak???
Of coz la kita takutkan!!!!

Suzie nak share dgn kwn-kwn semua berkenaan satu produk kesihatan yang mana ianya adalah makanan gantian dan bukan supplement. ianya adlh nutrisi yang mne sangat bagus kerana semua khasiat yang tubuh badan kita perlukan ada didalamnya. Jadi kita tak perlu risau kekurangan zat @ nutrisi semasa mengambilnya. Adakah kwn-kwn pernah dengar @ mendapat info mengenai Herbalife??? kwn-kwn semua harus mengetahui mengenai produk ini kerana keberkesanannya telah terbukti. Ini kerana Suzie sendiri adalah pengguna produk ini. Untuk mengetahui lebih lanjut, mengenai testimoni Suzie dan produk ini kwn-kwn bolehlah menghubungi Suzie di talian 012-9162579. Testimoni Suzie akan suzie update kemudian. Maklumlah...awal sgt nk taip kan. Ni pun suzie bangun tok bersahur. Dan suzie cuma ambil F1, F3 dan Teamix jer...Suzie raser kenyang dan bertenaga sepanjang hari. InsyaAllah.....

HERBALIFE START NOW PACK SMALL SET (50G) TEAMIX #French Vanilla

Tiada ulasan:

Catat Ulasan