Jumaat, 3 Ogos 2012

Lemau je badan nie..

Assalammualaikum kwn2..


Aper kabar semua?? Diharapkan kwn2 semua sihat dalam menjalani ibadah puasa tahun nie. Suzie je yg lemau2 badan nie ha. Sepertinya akan ada orang baru dalam keluarga. Itu andaian suzie jer sbb badan mula rasa tak best, mual2 dan tarikh menstrual pon dah lepas dalam seminggu. Setakat nie alhamdulillah puasa penuh lagi. Harap2 dapat puasa penuh la tahun nie dan dimurahkan rezeki dengan khabar gembira. InsyaAllah. 


Walaupun badan lemau2 jer..tp suzie still maintain ambil Aloe, F1 shake & Teamix (herbalife) setiap kali  bersahur. Ini membantu suzie utk kekal bertenaga semasa menjalani ibadah puasa. Tak la raser penat sgt!! Keluarga suzie pun mengamalkan diet sihat ini setiap hari. Anak sulung suzie ( Amsya Hakimi ) mmg akan bersahur dengan shake. Kemuadian Amsya akan ambil ubat gastrik dia. Alhamdulillah Amsya dpt bertahan sepanjang hari berpuasa. Selain itu juga, sakit kulit Amsya juga menampakkan "improvement". Takdelah dia asyik menggaru jer. Pening tgk kulit dia. Sensitif sgt!! Bila berbuka juga mcm tu. Amsya akan minta F1 shake dia dulu. Kemudian baru makan ayam Uncle BOB dia. Nampaklah sket badan dia dah mula naik. Kalau tidak melidi jer. 


Suzie memang mengamalkan diet nutrisi lengkap utk diri dan keluarga. Ini adalah permulaan yang baik utk kesihatan. Menggantikan makanan harian yg terlalu banyak kalori dan karbohidrat. Itu belum minyak2 lagi. Sejarah keluarga menjadikan suzie lebih takut dan lebih berhati2. Pilihlah utk hidup yang sihat. Dont worry..kalau kwn2 nk tanyer testimoni suzie dulu pon boleh. Kwn2 boleh call suzie di hp no. 012-9162579

Tiada ulasan:

Catat Ulasan