Ahad, 21 Februari 2010

Tips memilih dan memakai lipstik

Tips Solekan Bibir 

Solekan bibir mempunyai kuasa untuk menaikkan mood anda dan penampilan anda. Dalam satu minit anda mencalitkan lipstick merah anda dibibir dengan paduan lip gloss, anda sudah merasa seksi dan glamour...betul tak?

Bermain warna dibibir juga memberikan anda satu perasaan yang teruja untuk segera keluar dan mempamerkannya kepada org disekeliling anda. Anda boleh menukar warna dibibir anda mengikut mood anda setiap hari. Secara teknikalnya, mmg tak susah pun pakai lipstik dan lip gloss. Bibir adalah tempat dimana anda melemparkan idea kreatif anda setiap hari. Mulakan harimu dengan penuh kreativiti dan pengalaman yang menakjubkan.....


Memilih Warna Bibir Yang Sesuai 

Setiap wanita seharusnya mempunyai warna bibir untuk menceriakan lagi harinya. Cara yang paling sesuai utk memilih lipstik adalah hari anda tidak ber'makeup'. Anda sedang mencari warna yang sesuai utk menjadikan wajah anda outstanding. Ini bermaksud,  warna natural bibir biasanya sesuai antara warna brownish-pink, nude and rose pink.


LIP GLOSS
Lip gloss warna pink, jernih dan nude boleh memberikan kesan yang menarik selepas anda mengenakan lipstik anda. Ia akan memberikan kesan "sexy pouty-lip" pada bibir anda...
Kemasan terakhir, lekapkan kedua2 bibir anda. TETAPI jgn digeselkan antara bibir. Kerana lip gloss pd bahagian tgh bibir, memberikan anda refleksi menarik...illusion dan fullness!!!


Tiada ulasan:

Catat Ulasan